Moikka vaan kaikki taas pitkästä aikaa. Mammalla on ollut niin kiire, ettei ole edes kirjoittamaan ehtinyt. (mukamas)Ollaan käyty paljon näyttelyissä eri puolella suomea, ja ollaan pärjättykin aika hyvin Tiltun kanssa. Tiltu valmistui jo International Premieriksi Tallinnassa ja minä Grand International Premierksi Kirkkonummella. Hotelleissa ollaan yövytty ja siitä me Tiltun kanssa tykätään, kun saa tutkia uusia paikkoja ja kiipeillä korkeiden komeroiden päälle, ettei nuo palvelijat saa meitä pois. Aamuisin ollaan menty hotellissa sängyn alle piiloon, sieltä ne ei myöskään meinaa saada meitä pois. Ollaan kuulema meinattu myöhästyä monta kertaa näytelmistä, kun saavat jahdata meitä, heh,heh. Tiltu on tuossa ylemmässä kuvassa, ja katselee luonto ohjelmaa. Minä olen alempana pöydällä. Tänä vuonna on vielä yksi näyttely, ja se on Ery-Syd Helsingissä,sinne mennään.Lunta me odotellaan kovasti Tiltun kanssa. Kerran ollaan jo päästy maistamaan sitä parvekkeelle, mutta seuraavana aamuna se oli sitten poissa, tylsää.Tiltu kyllä vähän pelkäsi lunta, mutta minä näytin kuinka sillä leikitään. Tiltu kantaa palloa suussaan ja sitten noitten palvelijoiden pitää heittää se, ja taas Tiltu hakee sen. Siinä leikissä menee välillä tuntikin, ja nuo palvelijat valittaa, etteivät jaksa heitellä enempää. Kyllä niiden pitää jaksaa kun ovat kerran meidät ottaneet, sillä täytyyhän meillä olla virikkeitä. Minä taas katselen mieluummin, kun juoksen pallon perässä, olen vähän niin kuin Prinsessa. Tavataan ja kirjoitellaan taas ja kaikille oikein mukavia näyttelyitä ja siellä pärjäämisiä. Toivottaa Sessa ja Tiltu