1244539879_img-d41d8cd98f00b204e9800998e1244539860_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Heippa taas! Kyllä meillä Tiltun kanssa oli huippu viikonloppu, ja palvelijat kävelee pilvissä vieläkin. Tiltu oli ensimmäisessä serti kilpailussa ja otti heti kategoria voiton. Minä pääsin TP:een valintaan, mutta en sen pidemmälle siis lauantaina. Sunnuntaina Tiltu sai sertin mutta minä pääsin paneliin, siellä sain yhden äänen. Palvelija sanoi lauantaina, että Tiltu hankki ruokaa myös minulle, niin pitihän minun näyttää, että kyllä minäkin osaan jos haluan. Hotellissa olimme yötä, kun emännän poika teki remonttia ja valloitti meidän kodin kahden uros kissan kanssa. Tiltu ei tykännyt siitä, kun tultiin kotiin sunnuntaina niin haisteli paikkoja vähän aikaa ja kävi tekemässä pisut makuuhuoneen lattialle. Mitäs tuovat vieraita kolleja meidän kotiin. Minä en viitsinyt osoittaa mieltä kun oli niin mukava tulla kotiin. Maanantaina emäntä sitten pesi kaikki paikat Tolulla, ettei ole vieraita hajuja enää. Tiltulla ja minulla alkoi nyt loma, näyttelyihin mennään vasta elokuussa kuulema. Nyt mennään Tiltun kanssa parvekkeelle haistelemaan kesän tuulia. Tassutellaan.