1240837320_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Moi!Meille ei kuulu mitään erikoista, kesää odotellaan kaikki. Tiltu oli näyttelyssä Vantaalla ja pärjäsi oikein hyvin. Sai EX1, vaikka kilpailu oli kovaa, oli peräti viisi tyttöä nuorissa. Tiltu ei kyllä välitä noista näyttelyistä. Ei ollut syönyt eikä juonut koko päivänä mitään. Kotiin päästyään leikimme kovasti ja Tiltu oli tosi iloinen. Olisi vaan uskonut minua kun sanoin, että pysytään täällä sängyn alla aina silloin, kun tuo tietty koppa ilmestyy eteiseen. Eipä Tiltu uskonut kun laaserilla houkuttelivat nuo palvelijat sen sieltä pois ja laittoivat koppaan. Minä olin viisas enkä tullut pois sieltä ennen kuin olivat lähteneet. Minä olen pudottanut talviturkin, joten en halunnut kuvaan näin paljaana, joten saa nyt Tiltu loistaa yksin tällä kertaa sivuilla. Oikein mukavaa kesän alkua vaan teille kaikille.