1862877.jpg1862874.jpgHellurei vaan kaikki! Minusta on nyt tullut julkkis, ja siksi olen ollut niin kiireinen, että kirjoitukset on jäänyt vähiin. Niin kaikille vain tiedoksi, että pääsin paneeliin näytelmissä, siellä en kyllä saanut ääniä, mutta sitten voitin Siperiankissa  paras kastraatti naaras palkinnon.Vieraita on käynyt, ja kaikki haluaisivat nähdä minut, mutta minäpäs menen piiloon, katselkoot noita pokaaleja vaan, koska eivät tuo seitä. Tuomas ja Emilia sentäs älysi leikkiä mun kanssa. No se ilo tästä voitosta  kyllä oli, että emäntä ei antanut neljään päivään pirskattia minulle, sanoi, että olet ansainnut vapaata pillereistä. Inhoan eniten pirskatin ottamista, ja juoksen TV:n taakse piiloon tai sängyn alle. Sattui siellä näyttelyssä mammallekkin kommellus, tai mun mielestä tosi moka. Meni nappaamaan tohkeissaan väärän kissan assarilta, ja (oli mukamas niin saman näköinen kuin minä)ja pah, se kyllä oli loukkaus mua kohtaan, kun se kumminnkin aina hokee, että minä olen paras ja hänen ikiomansa, muttei sitten edes tunnista minua.Tossa sen näkee, ei tiedä mitä uskoa. On se kyllä hellitellyt mua tämän viikon erityisesti. Hakivat taas sitä poron sisäfilettä mulle, kun mä olen vähän nirso, mitä lihaa syön. Ja Nickille terveisiä, minä kyllä kattelin, että olet tosi komea, mamma otti sinusta kuviakin. Mehän voidaan ottaa noita pyttyjä vaikka vuorotellen, heh, heh. Nyt täytyy mennä vähän leikkimään, ennen kuin nuo vanhukset käy nukkumaan. Tassutellaan taas. Niin ja mamma käski kiittää tosi paljon mun apulaisia, Minnaa ja Teijaa, ne on mun menestyksen salaisuus, ainakin vähäsen.