1779750.jpg1779687.jpgHeippa vaan kaikille ja terkkuja Kolilta. Olin noitten mun palvelijoiden kanssa lomalla Kolilla, ja oli huitsin jännää. Sattui mulle yksi kömmähdyskin siellä. Oleilin siinä mökin pihalla ja kiipeilin puuhun ym kivaa. Lähdin vähän tutkailemaan paikkoja, ja eksyin. Mökkejä oli kaksi vierekkäin, ja mökit oli täysin identtiset,  tietysti menin väärään mökkiin. Siellä asusti kaksi lasta ja heidän vanhemmat. Eivät uskaltaneet päästää minua ulos, ja hyvä niin sanoi mamma, koska olin hädissäni, ja olisin voinut eksyä tosi pahasti. Kaikki päättyi onnellisesti kumminkin, naapurit kävivät kysymässä, että oliko kissa kadoksissa, ja mamma sanoi, että kyllä on, oli etsinyt maantieltä, metsästä, ja kaikkialta. Helpotus oli palvelijoille melkoinen, kun löydyin. Olihan se vähän noloa mulle, kun olen niin taitava kaikessa, että eksyin. Loppu loman pysyinkin mamman jaloissa ulkona, ja ihmiset tulivat katsomaan olenko tosiaan kissa, kun seuraan mammaa vierellä, ja käännyn kun hän kääntyy, ja teimme lenkkejä siinä lähi ympäristössä. Luulivat koiraksi(mikä loukkaus). Hauskaa on ollut, kun olen saanut olla ulkona, ja kiipeillä puissa, siinä olen tosi etevä, osaan tulla lujaa takaperin alas myös, ja sitten minulle pitää taputtaa.  Nyt on lomat loppu, ja toinen palvelija meni jo töihin, (mitähän se on?)sanoi menevänsä raksu rahoja tienaamaan, hyvä niin. Sunnuntaina mennään taas näyttelyyn, en ole vielä päättänyt olenko kunnolla vai temppuilenko, heh, heh. Oikein hyvää loppukesää kaikille ja nähdään näytelmissä.