1633067.jpgMoi vaan kaikki! Täytyy kai tässä vähän kertoa siitä Hyvinkään reissusta, vaikka en välittäisi maukua enää koko asiasta. Hyvät uutiset ensin, eli kyllä taas tuli EX1, että paukahti, mutta muuten temppuilin koko ajan siellä, ja kaikille, en pysynyt kenenkään sylissä, ja ajattelin, että pääsen varmaan kotiin pian, mutta eihän se mitään auttanut, minut nappasi lopulta assari, ja esitteli tuomarille, silloin olin sitten kunnolla. Aikovat viedä minut elokuussa taas näyttelyyn, ja joku muu saa esitellä minut siellä, kun temppuilen vaan omalle väelle, minusta onkin kiva tutustua uusiin ihmisiin. Nyt kuitenkin on näyttelyt ohi, ja saan leikkiä. Emäntä piiloitteli hiiriä(leikki) ja minä sain hakea niitä, se oli hauskaa. Mökillä olimme myös, ja sielläkin tapahtui. Minä avasin ovet yöllä ja lähdin pihalle seikkailemaan. Mamma heräsi, ja näki molemmat ovet selkosen selällään, oli ollut kuulema melkoisen paniikissa. Leikki sitten minun kanssa yöllä ulkona kaksi tuntia, vasta sitten menin  itse sisälle. Seuraavana päivänä kuulin kyllä, kun sanoi isännälle, että ei se leikkiä ollut, kun oli kestänyt niin kauan, ennen kuin sai minut kiinni, heh, heh. No minun mielestä oli, ja se oli hauskaa.  Tassutellaan taas kun tapahtuu jotakin, ja minullehan tapahtuu. Oikein hyvää kesää kaikille.