1549556.jpg MOIKKA VAAN TAAS! Nyt ajattelin vähän kertoa pesusta, näyttelystä ym. kun tiedän vähän enemmänkin niistä. Niin, sitten eräänä sunnuntaina tuli minun entinen palvelija sekä kasvattaja meille. Toivat ruokaa ja leikkivät minun kanssa (hämäystä, ymmärsin jälkeenpäin) sitten nappasivat ja veivät kylppäriin, niillä oli omat jakkaratkin mukana. Ottivat suihkun, ja alkoivat pestä minua. Pesemisestä minä oikeastaan tykkäsinkin, olin paikoillani melko kiltisti koko ajan. Siitä minä kyllä loukkaannuin, kun minun oma emäntäni katseli vain vierestä, eikä ottanut minua pois. (otti oppia mukamas) Kaikki oli melko hyvin siihen asti, kunnes ottivat sen kamalan härvelin esille, mistä lähti pelottava ääni ja se puhalsi ilmaa. En tykännyt ollenkaan, vaan riuhdoin ja tein kaikki temput päästäkseni pois. Hieno minä kyllä olin, mutta en antanut ihan helposti anteeksi mun emännälle. Vasta seuraavana torstaina menin aamulla herättämään hänet ja annoin rapsuttaa, ja nuolin vähän naamaa, kun yleensä teen niin joka aamu. Syliinkään en mennyt itse, joskus menin hiljaa viereen nukkumaan, kun ne ei huomannut. Emäntä sanoikin, että näyttelyt saa jäädä jos tämmöinen jatkuu, että ei saa minua silittää eikä syliin. Sitten koitti se näyttely päivä. Siellä meni muuten hyvin, mutta kun pelkäsin kamalasti. Harjoitusta kuulema kaipaan, ja pah. sanon minä. Sain jonkun tämmöisen EX 1 ja vievät kuulema minut sitten Hyvinkäälle kesäkuussa näyttelyyn, jos tottuisin, enkä pelkäisi niin kovasti.  Nykyään olen juossut kyllä sängyn alle piiloon heti, jos jotain naisia tulee ovesta.  Muuten olen kyllä oikein leikkisä ja kasvanutkin olen, kun syön lihaa nykyään. Lähden nyt ulkoilemaan parvekkeelle, olen saanut verkkohäkin sinne, mun isäntä teki, ja siellä viihtyisin vaikka koko ajan, hyttysiä ym. ötököitä ottamassa kiinni. Hyvää kesää kaikille ja tassuttelen sitten siitä Hyvinkään reissusta kun tulemme sieltä.