Vihdoinkin tämä "yllätys"Tiltu tuli. Olemme olleet alusta asti läheiset, sillä olemmehan melkein siskokset, kun meillä on sama äiti. Minulla on muuten ollut raskas viikko, kun on täytynyt opettaa Tiltua talon tavoille. Mamma vaan tuppaa tulemaan väliin, olen muka liian kovatassuinen. Saisi pysyä vaan siellä hellan ja jääkaapin luona laittamassa meille ruokaa, ja jättää nämä kasvatus asiat minulle, kun ei se ymmärrä yhtään mitään näistä asioista. Yöt nukumme kyllä mamman vieressä sulassa sovussa, ja se vain huokailee kuinka me ollaan ihania. Tiltu syö ihan kamalasti, ja se vähän ihmetyttää minua, kun se on noin pienikin. Näyttelyissä minulla on mennyt hyvin, valmistuin 12.10.2008 Premioriksi. Mennään kuulema Turkusseen marraskuussa ja Tiltukin tulee näyttelyyn. Turhaan se sinne tulee, kun minä olen kaikkein paras. Voihan se tietysti tulla seurustelemaan minun kanssa. Mammalta leikattin nilkka ja se on kipsissä. Minulla on hauskaa kun se ei saa minua kiinni pyörätuolilla, eikä pysty antamaan vitamiineja. Heh,heh. Illalla joudun kyllä sitten ottamaan ne kun isaäntä tulee töistä. Vähän minua kyllä harmittaa silloin kun tuo mamma ottaa tuota Tiltua syliin, menen johtoja pureskelemaan, ja heti saan huomiota, se tepsii joka kerta. Mitähän noissa johdoissa nyt niin on sellaista, että niitä ei saisi purra, kun ne on niin rumiakin. Täytyy mennä taas Tiltua opettamaan,1989063.jpg1989060.jpg mutta tassuttelen kun kiireiltäni ehdin.