1363363.jpg1128541.jpg Hei vaan kaikille! Mun emännällä on ollut kiireitä, joku joulu tai semmoinen, niin en ole saanut häntä kirjoittamaan aikaisemmin, mutta maukaisin kovalla äänellä, niin alkoi tapahtumaan. Siitä Jatsin ja Elmerin vierailusta, meni aika mukavasti, mutta väsyin niin, että nukuin sitten pari päivää sen jälkeen. Jatsi herraskollina ja leikattuna seuraili vain minua kauempaa, ja kai vähän pelkäsikin kun sihisin pikkuisen. Elmeri olikin sitten toinen juttu, kun on leikkaamaton kolli ja 7 kk. Elmeri alkoi kovasti alistaa minua ja kaataa niskasta ympäri, mutta minä tyttö olin sitkeä ja en luovuttanut voittoa neljässä päivässä. Välillä vähän nukuttiin ja syötiinkin samasta kupista, mutta sitten taas alkoi kova kamppailu. Mun emäntä ei tullut väliin, kun mun kasvattaja oli sanonut sille, että näin tulee tapahtumaan, eikä tarvitse kuulema pelätä, vaikka otteet olisi aika koviakin. Niin siinä sitten toistaiseksi ainakin kävi, että minä olen vielä pomo täällä. Saas nähdä kuinka käy, kun Jatsi ja Elmeri tulevat hoitoon joulun jälkeen. Tässä on kuva kun me lepäämme kaikki, minä olen kipossa perimmäisenä. Hyvää Joulua vain kaikille meiltä ja palaillaan. Niin minä painan jo 1,9 ja olen kuulema tosi reipas neiti.